Kwaliteit blijft langer in het geheugen van je klanten hangen dan de prijs die ze er voor betaald hebben. Het ontwikkelen van betekenisvolle relaties tussen organisatie merk en gebruikers is dus essentieel.

Het verschil van inzicht over de invulling van passende corporate branding en bijhorende hospitality is door culturele en persoonlijke diversiteit vaak opvallend anders dan de missie en visie waar organisaties voor zeggen te staan. Dat is niet zo handig. Een service verwachting presenteren in de commercial op radio en TV en niet dat type mens live aan de balie treffen... of erger het tegenovergestelde... Aaaajii... Weg marketing, misschien wel weg klant?

 

Wij benaderen de organisatie ook als persoon. Maken dezelfde identiteitsanalyse als we doen met de medewerkers. De optelsom is de werkelijke visie en missie. Het leuke is dat die "nieuwe merkidentiteit" zonder moeite makkelijk en bijna vloeibaar werkt! De marketing & sales is ineens een soort vleesgeworden persoonlijkheid van jullie bedrijfsmatige core values. Een warm welkom kun je je medewerkers en klanten niet geven! Wie wordt dit jaar de beste werkgever?